Merhaba 11+2 haftada gebeliğim. Şu son 1 haftaya kadar mide bulantısı ve yemek istememe ile geçiyordu. 1 haftadır ne yesem ki sadece 1 kase çorba içtim az önce; karnım davul gibi oluyor baskı yapıp kusma hissiyatını yine yaratıyor. Rahim baskı yaptığı için normalmiş sanırım ama deneyip fayda gördüğünüz öneriler var mıı çalışıyorum ve işyerinde çok zorlanıyorum 😌