buketpaksoy Selam..11+4 olduk hafif karın ağrım ve İki gündür arasıra sağ kasığımda batma Oluyor bu durum basına gelen var mı ?pazartesi doktora gidcem ama yine de sizlere de sormak istedim
SnmTt buketpaksoy normal rahim büyüdükçe ağrılar oluyo. Akıntı idrarda yanma falan varsa enfeksiyon da olabilir ama kasık ağrısı çok sıkmalıydı. Bi de adet dönemlerine denk gelen zamanlarda artıyo o haftalarda bende de çoktu.
Ebru9360 buketpaksoy normal cnm rahim buyudugu icin bn 25+4 haftaligim hamileligmi ogrendgmden beri karnim agriyo doktoruna söylersen magnezyum verecektir bnde pek ise yaramadi ama
buketpaksoy Ebru9360 bir anormallik mi var diye düşünmeden edemedim açıkçası.Pzt doktor kontrolüne kadar nasıl dayanırım bilmiyorum ama bakalım beklcem😒
SnmTt buketpaksoy benimde öyleydi. Yine de enfeksiyon baktırmakta fayda var bi şeyi atlamamak adına bence
buketpaksoy SnmTt sağlıkocagında son yaptırdığım testte idrarda enfeksiyon var dedi.Ama 12.haftaya kadar ilaç vermemeye çalışıyoruz zaten fazla değil bol su tüketerek giderebiliriz demişlerdi.akıntı ve kaşıntı hep olan bişeydi zaten