sndsk canim bende 13+3 üm Benim de çok yanıyordu geçen hafta doktoruma söyledim bir şurupla bir de mide koruyucu hap verdi hapı bir kaç gün kullandım anında etki etti şükür bir haftadır yanmam yok geçince hapı da bıraktım olursa tekrar kullanırım diye düşünüyorum. Bence sende doktoruna söyle