Sema12 Deletedmom124 onlarda pek hijyen olmaz cnmm ne kdr hjyenli olabilir kii , bird ugrasmak cabasii .. ben cok memnun kaldm primadn kizima da prima aldm kullancam INSALLAAAHHH oda hc pisik olmaz 😊
Deletedmom124 Sema12 hijyen derken kendin yıkıyorsun kaynatıyorsun hijyen olmama durumu bunun neresinde asıl kullandığımız bezler berbat bu düşüncenize pek katılamadım
Sema12 Deletedmom124 maleseff bana gore hjyenik degil sanirm bana goreee degill kullan atlar daha iyii 👍
inci_6007 Ekk12 kuzum büyük ihtimal ıslak mendil kullanıyorsun demi kullanma onu pamuk ve ılık su hazırla termosun olsun hemen hazır
Ekk12 Sema12 prima nın içinde de çok fazla katkı maddesi var. Sırf o yüzden almak istemedim iç bilemiyorum. Doğduğu günden beri bepanthol kullandım ama işe yaramadı maalesef 😔