Kbra7777 Bende oda yapmayacağım kiracayım iki sene sonra evimi alacağım inşallah o zaman odasını yapacağım şimdilik park yatak almayı düşünüyorum
asyaa15 Kbra7777 bizmde kendi evimiz o yüzden güzelce yapalım dedim amacok pahalı. Yeni gectk evimize. Bakalm inşallah yapmaya çalısacagm
Meron asyaa15 ben İstanbul’dan eşimin bir tanıdıgı yeni mağaza açtı ordan aldık baya yardımcı oldular
asyaa15 Meron aynen walla baya uyguna almıssın. Bnde arastırıyorum mobilyacılara soracagz bide bakalm