Sezinnur Dogumuma 4 gün var, bogazlarim şişti, burnum tıkandı. Ya iyilesemezsem ozamana kadar. Çocuğuma da bulaşır. Daha onun savunma mekanizması gelişmedi ki. Çok moralim bozuk. Napicam.