Bugün renkli ultrasyona girdim ... ense derisi kalın çıktı... 2 'li testimde ense kalinligi çıkmıştı... ama diğer 3 4 'lu testler iyidi...ama şimdi bu cıktı... 22 6 haftamdayım... üniv. Gitmem gerektiğini söyledi ne yapcam bilmoyorum... sıvı aldırma ihtimalim var