Sezeryandan 1 ay sonra da dikislerin enfeksiyon kapma ihtimali var mıdır gecenlerde mercimek tanesi kadar yesil birsey gordum parmagimi bastirinca yesil iltihap cikti ve sonradan olusmadi dikisimin üstündeydi acaba kıl kökünde sivilce mi çıkmışti bilmiyorum suan yok doktoruma da gidecem 42. Günüm genital temizliğide henuz yapamadim korkuyorum dikislerden dolayi