Deletedmom0093 İnanın hiç bilmiyordum ama doktor bu defa çok iyi sağlıklı dedi çünkü daha önce 3 düşük yaptım ve ilk ikisi 5 haftalıkken düştü kalp atışı bile duyamadım onlarda HCG hep düşüktü 3. Gebeligimde hep kanamayla devam ediyordu 3 aylıkken düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim şükür ama bu defa kanama falan olmadı şimdiye kadar çok şükür inşallah bundan sonra da olmaz sanırım sağlıklı olduğunu gösteriyor bebişinizin tabi bilemeyiz ikiz de olabilir Allah gönlünüze göre versin ☺️😘