merveonl Kızlar karnınız sertleşiyor mu resmen kafasi ni ya da poposunu dayıyor ve çıkıntı oluyor sizde de oluyr mj bole
Nurs merveonl 33+2 yim sertleşme efendime söyliyeyim top şekline girme her türlü pozisyon var benim kuzudada🙃 özellikle karın sertleştiğinde alttarafa baskı yapıyor ve ağrı olabiliyor☺sağlıkla gelsin kuzular ❤
merveonl Nurs o zaman sertleşme varsa dikkat et ve dr mutlaka sole sertleş mede dogum Belirtisi oluyor mus cok sk olmasi
MelekEzgi Nurs Zulubik ona bende şaşırıyorum 😂 ya çoğu gebelikler problemli Türkiye’de ya da doktorların uydurması 🤷♀️ amerikadada oluyordur elbet. Sancını hissettiğinde gidiyorsun hastaneye var mı bir şey baktırıyorsun. Problem varsa yatış yapılıyor yoksa direk eve yolluyorlar bugün doğurmazsın yarın gel diye 😂 ama bizim burda bir problem yokken ve kadın ertesi gün doğuracak olsa bile yatış veriyorlar. 🤷♀️
Nurs merveonl 🤔 doğrudur canım telaş yapma zaten 4 haftacığı kalmış bebişin rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin inşallah🤗
zlemAtAcar merveonl ben zaten artık korkmaya başladım. Çok baskı yapıyor. Tedirgin oluyorum. Karnımda küçücük 😰😰
merveonl zlemAtAcar valla dr bana ciger gelistirici yazmıştı ben de 1 haftadır düşünüyordum yaptirmicakrim ama baktım kasılmalar uzun süreli olmaya basladi riske atmayım dedim yaptırdım bugun sertlik zor ya
Gunesimveben Bnde 33+2 yim doktoruma gecen hafta sormuştum bu toplanmalari falan. Doktorum annesi artik bebegin iyice büyüyor kabuğuna sığmıyor haliyle sen hareketlerini daha fazla hissediyorsun demisti. Acilmam sancim vs hic biseyim yok bu arada.