Bende hep merak ederdim 😊 ne zayıfım ne şişman 15. Haftaşarda elbiselerde belli olmaya başladı 18 lerde daha fazla ama hala üst alt giyince çok belli olmuyo kıyafetler kapatıyor tabi kış olduğu için üstlerim de kumaşı kalın haliyle belli olmuo dışardan ama ayna da karnımı incelediğimde çıktığı belli