Kızlar 35+2 günlük hamileyim bu sabah duştan sonra göğüs ucumda sarımsı bir renkte sıvı gördüm biraz daha sıkınca daha da aktı diğer göğsümü de hafif sıktım ondan da aktı😊İlk olarak biraz endişelendim tabi anneme halama sordum ama çok normalmiş sonra doktoruma yazdım o da aynı şeyi söyledi son aylarda çoğu gebenin başına gelen bişey olduğunu sıkmamam gerektiğini söyledi hatta o sarımsı süt doğum yaptığımda da aynı şekilde gelecekmiş ve bebek için çok faydalıymış başına gelen olursa endişelenmesin diye paylaşmak istedim kızlar herkese şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum🙏😘🌸🐣