Merhaba arkadaşlar. Umarım açabilmişimdir konu başlığını. 😀 İlk defa yapınca beceremeyebilirim.bugün doktor kontrolüm vardı. 14+1 olduğumdan ikili tarama testim yapıldı ama kan veremedim. Doktoruma güveniyorum. Ultrasonda baya ayrıntılı baktı. Şu karaciğerden geçen damar da ense de burunda sıkıntı yok. Maşşallah gayet hareketli idi. Hatta bacak bacak üstüne atıyordu sıpa. Diğer ay yani ocak ayında dörtlü tarama testi yapıp kan vereceksin dedi. Böyle bişey yaşayan var mı sormak istedim. Baya uzun oldu soru sormam kusura bakmayın. 😀 Bu arada ense kalınlığı 1.1 çıktı. Burun kemiğini gördüm vardı. Olmazsa sıkıntı imiş.