Bnbalik Kızlar bebeğim en son makat gelişiydi şimdi ne bilmiyorum 1 ay oldu daha gitmedim doktora. Göğüsümün altında böyle yumurta kadar bir şey hareket ediyor ayak ya da el olmalı siz ve doğum pozisyonu almış mıdır
Dmlakkayaa Bnbalik canım ben hıçkırıklarından anlıyorum nerede olduğunu sen de altta hissediyorsan hıçkırıkları dönmüştür kendin de anlayabilirsin
ShrBkr Bnbalik benim bebeğimde 24. Haftadan beri makat geliş duruyor, 32+6 yim ve dönmedi, göğsümün altında kafasını hissedebiliriyorum dokunduğumda kocaman ve sert, elinizle tahmin etmeye calisin
Aminem2020 Bnbalik benimde gogsumun altında canim kaburgalarıma doğru sürekli tepinme halinde🤣 hickiriklarida hep aşağıda vajiamda yada sağ kasik tarafimda ordan anlayabilirsin 😍
Tazeanne0134 Nurayemireymen aynen benim ki de öyle 29+6 da gittiğim de baş aşağı pozisyonu almıştı şimdi 34+1 haftalık hamileyim hâlâ aynı şekilde doğuma 40 gün var şükür inşallah
Habibegnc Dmlakkayaa kesinlille bende hickirik durumundan anliylrim 🤗🤭 cok sık pozisyon degistiriyo ama benimki sizinki sabit dondugu sekilde kaldimi?
Dmlakkayaa Habibegnc evet hala baş aşağı duruyor ayakları yer değiştiriyor ama hep aşağıda kafası . İnşallah doğana kadar böyle kalır :)
C_rabia Benim bebegim yan duruyordu 3 hafta once.. Kafasi sag kaburga altinda popsu ayaklari sol tarafimda.. Pazartesi kontrolum var insAllah dönmüstür, 35 haftamizdayiz 😊
C_rabia Bnbalik ayni benimkide 32 haftaya kadar hep bas asagiydi sonra birden dönesi tuttu inatci oglumun 😅 insAllah yaa
1seda1belinay Benm karnım cok kucuk geliyor bana 😪gorende hıc 33haftalk gbı durmuyor diyor canım sıkılıyor. Gecen hafta 2000kıloydu doktra zaten sorsam oyle cevaplıyor hıc bilgi vermiyor iyimi dıyorm eh iste dedı cok uzldm ne yesem bebege faydalı olur aceba