Gerinme için doktorum bana gerinmememi söylemişti hamileliğimin başlarında ben o zamandan bu zamana gerinmedim hiç şuan 25+6 ikiz gebeyim. 22.haftada perinatalog detaylı usg muayenede 1.5 saat sırt üstü yattım
Doktoruma da ben sırt üstü yatabiliyorum hatta böyle daha rahatım bunun bebekler için bir sakıncası var mı diye sordum. Hamilelerin sadece %5inde damardan kaynaklı tansiyon düşüklüğü ve mide bulantısı yasanabildigini soyledi. Eger sen yatabiliyorsan sırt üstü yat bir sorun olmaz,tansiyon düşüklüğü ve mide bulantısı olanlara sol tarafa yatmayı tavsiye ediyoruz diye soyledi