Kızlar sürekli yazıyorum biliyorum ama 3 bebeğimi kaybettikten sonra korkularımı anlayacağınızı umuyorum . Doktorum fitil verdi 3 gündür kullanıyorum . İlk iki gün kahverengimsi açık pembemsi akıntıyla karışık sarı akıntı oldu damlama şeklinde enfeksiyon söküyor sanırım demiştim . Afedersiniz dün gece son fitili kullandım sabah ilişki sonrası günlük ped koymuştum bi şey aktı hissettim lavaboya koştum günlük pedi taşıracak şekilde kahverengi su gibi bişey gelmiş kahverengi kan gibi 😕 başına gelen var mı böyle bir durum .