Thesra SulTanTekernal Evet canim fiyati birazcik yuksek diger travel lux seriside cok guzel zaeb 360 spin yok suan gumrukten cekememisler hala muhtemelen gelmez diye dusunuyorum ayin sonuna kadar bekliycem artik gelmezse lux serisinden alicam artij😕😕
Busranur SulTanTekernal canim biz elele baby nin quatro modelini aldık cok cok guzel fiyati da bu ozellikteki bir cok modele nazaran daha normal. Tum ozelliklere donanima sahip ve asiri kolay bir kullanimi var.
Gzd Busranur ayy bende onu merak ediyodu , bi kaç sorum olcak yakalamışken sizi 🤗çift yönlü kullanılabiliyomu, oturma ünitesi üzerindeyken kapatılıyomu, tek elle kapanıp açılabilirmi ve aklıma gelmeyen diğer özellikleri 😌
Busranur Gzd cift yonlu kullaniliyor canım oturma unitesinden kastın şu cok uzun sure kullanilacak kısım dimi 😄 ana kucagi diye gecen yeni dogdugunda kullandgmz aparatiyla kapanmiyo ama diger oturup yatabilen kismiyle birlikte kapanip aciliyor tabi. Hem de cok kolay bi sekilde. Guvenlik sistemi olsun ruzgarlik guneslik tam ideal boyutlarda. Tekerlerine bayiliyrm ztn ben kocaman 😊 internetten almamiza ragmen 2 gunde elimdeydi ve hic bir problem yasamadk cok şükür.
Gzd Busranur çok teşekkür ederim cnm, mağazalarda görmek çok zor elelebaby nin arabalarını bende internetten almayı düşünüyorum offroad la allroada da baktım internetten kararsız kaldım 😌
Sulee1 SulTanTekernal yoyko luxury wellgro lelebaby birebir aynı kalite olarak çok güzel tamamen çelik birde ona bakın derim
Thesra SulTanTekernal Hergun kontrol ediyorum canim ama yok zaten marttan beri gumrukten mal cekmeye calisiyolar alamadilar bi turlu gelmiycek muhtemelen ayin sonuna kadar bekliycem bakalim
zekurt Fatmacan bana yardımcı olsanız bende allroad almak istiyorum ama sadece int var alacak detaylı bilgi kullanıcı yorumu bulamıyorum sizden bilgi alsam
SmerKa Nursem bende bu arabayı düşünüyorum ama görmediğim için emin olamıyorum fiyatı yüksek olduğu için sağlam ve kullanışlılık açısından bi sıkntı var mu
Nursem SmerKa arabayı alırken eşim baya şasesinin üstünü çıkmıştı. Çok esnek ve kullanışlı geldi. Tutma yerlerindeki kahverengi deriler çok şık duruyor. Tek tuşla kapanıyor. 7 kilo mu ne çok hafif. Ben çok memnun kaldım.
HsnBurcuKeremSolmaz Dsa Casual cadillac marka kullanıyorum oğlumda aldım simdi ikinci bebeğime de aynı arabayı kullancam sürüşü çok rahat kolay açılıp kapanan ve sağlam bi araba tavsiye ederim
Gonca0881 Kuzular biz babybee 500 bebek arabasını sipariş verdik kullanan var mı nasıl kullanan varsa bilgilendirsin lütfen fiyatı uygundu ve resimde gizel görünüyordu o yüzden aldık daha bu akşam sipariş verdik