Arkadaşlar ben de 8. Haftadan beri kullanıyorum, şu an 20 haftalığım sanırım bir müddet daha devam edeceğim. Başta ağızdan alıyordum doktorum fitil olarak devam etmemi söyledi bir müddettir de o şekilde kullanıyorum. Fitil olarak kullanıldığında hatta ertesi gün bile akıntı oluyor, akıntının etrafında da sıvı akıntı oluyor. Sizlerde de bu şekilde mi acaba? Şimdiden teşekkürler.