Gizem5755 Merhaba kızlar küçük bir kasabada yaşıyorum doktora gitmek burada kabus ilgisizlik umursamazlık en üst safada. 17 haftalık gebeyim soğuk algınlığı nedeniyle grip oldum burun tıkanıklığı dudak kenarlarımda yanık ve halsizliğim var ilaç kullanamayacağımı biliyorum doğal yöntemlerden ne kullanabilirim en hafif şekilde atlatmak istiyorum ağır geçiyor yardımcı olur musunuz..
Semiha89 Gizem5755 bol su için. Yarım limonu sıkıp öylece için faydası oluyor. Nane limon ve dinlenmek gerek
Meryem15Denizzz Gizem5755 balı karabiber ve limonla karıştırp yiyebilirsin, boğazına vikis sür, limonlu ılık su iç , bide alabilirsen ilık suyla duş al gerçekten insanı kendine getiriyor rahatlıyorsun ve kendini her zaman sıcak tut
hilal-toprak Gizem5755 meyve çayı öneririm bende tam 10 gündür gribin gitmedim de doktora kendiliğinden geçmek üzere ama meyve çayı ve ıhlamur ii geliyo bana en azından bi dene derim
aysenur4 Gizem5755 naneli limon la atlatmıstım ıhlamur kusburdu da içmiştim karıstırsrak balla bi bardak limon dahi yiyodum 3 güne atlattım cok şükür