Kızlar 10gün önce kontrole gttigmde bebegm 30+3tü. Dün tekrar gittik uyluk kemiği 30+3e uyumlu dedi doktorum diger herseyi nerdeyse 1,5 2hafta önde gidiyor uyluk kemiği geri cıktı ilk kez eşimde bende 1.80boyundayız doktor sıkıntı yok dedi ama kötü hissediyorum yinede.daha önce basına gelen var mı sonrada toparlayan?