Merhaba kızlar 1 aralık pazar günü doğum yaptım üç haftamız vardı ama oğlum sabırsız çıktı 😊cumartesi günü oğlumun hareketlerini az hissettim korkup hastaneye gittim bir skıntı yok dediler sonra eve geldik bnde hafif adet sancısı vardı önmsemedim sonra yattık ama bir türlü uyuyamıyorum ara ara sancı giriyo içim skılıyor nefesim daralıyor uyumaya çalışıyorum sonra sabaha karşı kasığımda pıt diye birşey hissettim sanki bişey patlamış gibiydi suyumun geleceğini düşündüm hemen ayağa kalktım ve kalkmamla suyum geldi. Emin olamadm biraz daha bekledim ama su bitmiyodu hala geliyodu hemen eşimi kaldırdım hastaneye gittik bu arada sancılarımda artmaya başladı. Hastanede nstye bağladılar sancım olmasına rağmen nstde çıkmıyodu açıklığıma baktılar yoktu sonra bebeğin kalp atışları düzensiz çıkıyodu bir düzeliyor bir düşüyordu doktorum üç saat boyunca düzelmesini bekledi kalp atışlarının ama düzelmedi sonra acil sezeryana aldılar pazar günü sabah 8 de aldılar beni ameliyathaneye 08.20 de oğlum doğdu. spinal oldjm eşimde girdi ameliyata çok güzeldi bebeğimi gördüm ve eşimde gördü erken doğmasına rağmen 2900 doğdu ama nefes alışı düzensiz olduğu için küveze aldılar birkaçgün küvezde kalır diye düşünüyodum ama çok şükür dört saat sonra getirdiler hiçbir skıntısı yoktu. Sadece ilk gecemiz zor geçti emmedi bir türlü sabaha kadar uyumadm dmzirmeye çalıştım ama tutamadı göğsümü mamayla idare ettik sabah biraz tutmaya başladı sütüm çok az olduğu için doymuyordu mamada yediriyorduk. Şimdi tam bir haftalık oldu sütüm geldi ve Artık güzrl emiyor iki gündür mama vermiyorum inşallah yetiyordur sütüm . Bnmde sadece ameliyat yetim ağrıyor onun dışında bir skntım yok ikimizde iyiz şükür🙏🏻😊 rabbim bekleyen herkesin yardımcısı olsun inşallah sorunsuz güzel doğumlar yaparsınız bebişlerinize sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz