Bizde 38 olduk bugün. 3 cm açılmam var rahim ağzım incelmeye başlamış fakat kayda değer bi sancım yok doktor çarşamba çantalarınla gel açılman devam ederse yatışını verecem bebek açılmadan dolayı enfeksiyon kapabilir dedi anladığım kadarıyla suni verecek 🥺 inşallah çarşambaya kadar kendisi gelir