Deletedmom0065 geçmiş olsun, ben kadın doğum doktorumun tavsiyesiyle ısırgan otu ve rezeneyi karıştırarak çay yapıp içtim. 1 litre suya 1 yemek kaşığı kurutulmuş ısırgan otu , 1 tatlı kaşığı rezene tohumu koyarak yaklaşık 10 dakika kaynatıp ılıştırıp içtim. gerçekten çok faydasını gördüm.