Merhaba kızlar, 13 haftalık hamileyim ilk zamanlarda mide bulantıları çok kötüydü ama 3 haftadır çok rahattım geçmişti. Bi kaç gündür yeniden tekrarladı sabahları ne yediysem gidiyor sadece sabahları oluyor. Neyden kaynaklanıyor, bu durumu yaşayan var mı? Geçti mi sonra? @