Merhaba arkadaşlar dış gebelik geçirip tüpü alınan varmı? Dış gebelikten dolayı 9 gündür hastanedeyim iğne tedavisinde 2. Doza geçtik eğer işe yaramazsa ameliyatla sağ tüpümü alıcaklar bunu yaşayan varmı? Lütfen duanızı esirgemeyin bu 2.doz iğne işe yarasın 🙏🏻🥺🤲🏻