Burcu_yucesoy Merhabalar ben 8+6 haftalk hamileyim. Dünden beri adet sancısı gibi bir ağrım var. 6. Haftamda bir düşük tehlikesi atlattım acaba onunla ilgili bir durum mu ? Daha önce böyle bir ağrı yaşayan var mı ?
Betul55 Burcu_yucesoy ben de 7+4 o sancılar bende de oluyor hatta bugün eşime bazen adet sancısı sanıyorum dedim oluyor yani