Monurol dıye toz ılac verdı doktor kullanan varmı?
Bahar4516 bende kullandım canım iki kere içebilirsin hamilelere bunu veriyorlar
Bahar4516 ben daha dün içtim korkacak birşey yok
Hira17 zararlı degıl dımı daha 9 haftalık hamıleyım .:/ korkuyorum cok
Bahar4516 yok canım zararlı olsa vermez zaten doktor merak etme
Bende kullandım dün ondan öncede kullanmıştım hiçbir zararı YÖK merak etmeyin