Efesevim Kızlar iki üç gündür acayip kaşıntım var akıntı vs hiçbişey yok sadece kuru kuru kaşınıyor travazol krem var evde az önce sürdüm bişey olurmu gün içinde kullanmalımıyım kullananlar bilgi verebilirmi 22+2 haftalık hamileyim
GGD Efesevim canım ben aynı şikayetten doktoruma danıştım bana başka bi krem verdi Canesten %1 olan kremi verdi kırmızı beyaz kutu. Ve ıkı kere sürdüm kesti kaşınmayı.
Hatice_mustafa Efesevim Bende o haftalarda kullandım canim. Enfeksiyon ve kaşıntı idi şikayetim. Travazol hemen geçirdi şükür. Bi sıkıntı da olmadı. 24+2 yiz . Şükür. 😍
Ecemre Efesevim aynısını geçen haftalarda yaşadım doktoruma yazdım travozolün sakıncası olmadığını söyledi ben yine az sürüyordum geçti hemen. Geçmezse mutlaka doktora görün ama..
Aras-Altay GGD benimde kaşıntım var acaba o kullandığınız kremi sağlık ocağından yazdırabilir miyim ?
GGD Aras-Altay hiçbi fikrim yok kuzum Ya ama yazmadan da alabilirsin bi netten bak istersen fiyat öyle ucuk değil.
GGD Aras-Altay canım bende hamileyim banada doktorum verdi bu ilacı ayrıca doktorum öz dayım yani sakıncalı bişey olacağını sanmıyorum ama sen yinede için rahat etsin diye sor.
Gulcezeren Kullanabilirsin canım hamileliğimin ilk haftaları aynı sıkıntı bendede olmustu doktorum 2 kutu yazıp günde 3er kez kullanılabileceğini söylemisti hemen etkisini gösteren bi krem zaten fazla kullanmaya gerek bile kalmıyor :)
Zuzum_20 Efesevim ben en basından beri bazen senin gibi oluyorum hep kullanıyorum bi sıkıntı yok hamileler kullana biliyor 33+5 im oldugu sürece kullanıyorum
Sultancaksen07 Efesevim günde iki defa kullan benimde kaşıntım olduğunda kullanıyorum iyi geliyor ve doktorum vermişti en son gittiğimde kaşıntım oldukça kullandığımı söyledim iyi geliyorsa kullan bi zararı yok dedi
Hatmaz Bende hamileliğim in 8. Haftasında aşırı kaşıntı ve yanma sonucu doktorun tavsiyesi üzerine travazol kullandım ve 3 gün içerisinde geçti çok şükür için rahat olsun herhangi bir zararı olmadi🙏
Biyolog Haftadan beri ara ara genitalim akıntıdan ıslak kaldığı için aşırı kaşıntı oluyor ve travazol kullanıyorum. 1 kere sürmem yetiyor. 39+0iz :)
SerifeEbrinc Efesevim ben göğüs kaşıntısı için gitmiştim doktoruma direkt bana travazol yazdı geçirdi kaşıntıyı
Rabiakerem Efesevim bnce bişe olmaz sür valla bn bu hamileliğimde çok sürdm kaşıntıyı hemn kesiyo çok akıntım olduğu için çokta kaşıntım oluyo o krem çok rahatlatıyo