HvvGlKrdl ben ilk cocugumda o kadr yol yürüdüm ki anlatamam ama sıpam 40+3 de geldi ikinci kızımdada hic yol yurumedım ama evin iicnde harektlıydım öbür kızımı pesınde kosturmaktan oda 39+3 de geldi bu kızımdada yuruyus yapamıyorum malum oldu iki cocuk onların arksında yeterınce dolanıyorum baklm bu ne zaman gelecek sen yınede yuru ama kendıni yorma o kadrda akısına bırak vaktı zamanı gelınce doğuyor ınanki