Sadu bizde 35+2 yiz sabahları falan hiç doğru dürüst hareket etmez , akşam yemeğinden sonra geceye kadar hiç durmaz 😀 bazen çok sessiz kalıyor korkuyorum uyandırmaya çalışıyorum bişey mi oldu diye , ama bu haftalarda çok çok hareket etmezlermiş diye de okudum büyüdükleri için alanları daralıyormuş 🤗❣️ Hepsi sağlıcakla gelsin inşallah 🧿♥️☺️