Zynp01 Acıbadem yer olarak çok kötü yerde ondan dolayı hiç düşünmedim orayı, Medline benim evime çok yakın kolay da oluyor gidip gelmek. Doktorumdan da çok memnun olunca herkese öneriyorum valla, sekreterlerinden hemşirelerine hepsi o kadar iyi ve ilgililer ki