Annecik3 klinikte muayene ediyor ptesi çarşamba cuma öğleden sonraları. googleda çıkıyor bilgileri zaten Fatihte Dr. Şule Selman. muayene ücreti 250 tl, bir ay kontroller ücretsiz oluyor (son ay her hafta gidiyorum, ayda sadece bir kez 250tl ödüyorum) cok memnunum kendisinden. daha önce yurt disinda baska bi doktorun takibindeydim 33.haftaya kadar. kilo artışım 20ye ulasmisti 170boyundayim 63 82ye cikmistim. seker kan idrar kontrolü yaptı ve şekerimi kontrole almak için uğraştı. yurt dışında kalsam Allah muhafaza yüksek şekerle kordondan bebeğe oksijen besin gidişi durabilir ve ölüme sebep olabilirmiş. şükür diyetle kontrol altına alındı sekerim. diyete uyuyorum ve her gün ölçüp 3 gunde bir kendisine gönderiyorum. dikkatli özenli bir doktor ve güven veriyor. kasavdaki eğitime yönlendiriyor. iki cumartesi günü 10dan 5e kadar, doğumla ilgili müfredatı Şule Hanım ve diğer doktorların belirledigi bir eğitim veriliyor. bir ebeden fiziksel egzersizler ve nefes egzersizleri öğreniyoruz, doğuma dair hormonlar, beslenme vsye dair çok dolu bir eğitim.
kesinlikle çok insancıl, merhametli ve ilgili, işinde de başarılı biri. çok güven veriyor. sadece aşırı konuskan gereksiz gülen konuşan bi doktor değil, güller dağıtmıyor. o yüzden kendisinden elektrik alamayan gebeler oluyormuş. beklentinizin ne olduğuna da bakmak lazım, ben hoş sohbet olmasındansa işinde iyi olmasını istedim. şartlar uygun oldukça doğal normal doğuma yönlendirecek, ama herhangi bir risk varsa da ona göre sezaryen yapabilir. ve bu karar aşamasında önce Allah'a sonra kendisine güveniyorum. kendi aldığı ücret değişmiyor zaten iki durumda.
başka sorunuz varsa cevaplarım