Beybitooo Hayalim_ yok serklaja gerek duymamıştı çünkü 29 dan düşmedi şimdide uzuyor galiba progestanla
Beybitooo Gazel0606 sadece iki tane progestan kullanıyorum onun dışında hic bisey yapmıyorum benim kadar gezen hareket eden yoktur herslde o derece bisey yapmadım yanı
Gazel0606 Gulmartin anladım ole yapcam cok saol 6 haftalıgim progestran kullnıom folik asit kullnabilrim demi zararı olur mu
Gulmartin Gazel0606 yok tabiki folikasit şart zaten ama yinede değerlerinize baktırarak doktorunuz yönlendirsin bazılarının değerleri aşırı yüksek olunca hemen başlatmıyormuş doktor ♥️
Merbe61 Okyanus-1 korkma Allahın izniyle dinlen bol su ıc ayakların altına yastık koy Allah saglıklı uzun omur nasıp etsın kucagınıza alalım ınslalah bende de leke gelıyor bir haftadır hafıf hafıf alıstık artık 7+3teyız devam bakalım
Alimer5844 fsyhslg benim kanamam olduğu için kullandım ben halada kullanıyorum ama bu durumlarda olduğunu bilmiyodum
Fatoaras Kızlar fitili vajinadan alanlar Gün boyu akıntınız oluyor mu benim akıntım çok oluyor bazen şeffaf bazen açık sarı oluyor bu normal mi fitilden dolayımı
Okyanus-1 Fatoaras benden de geliyor şeffaf renkli şu gibi hatta aminiyotik sıvı sanıp panik oldum doktoru bunalttim da hafta olarak mumkun degil karıştırıyorsun dedi sonra cidden de progestandan sonra oluyor artık herşeye panik olmaya başladım
Merbe61 Fatoaras acık sarı yada beyaz akıntı nornalmıs benden de cok geliyordu sımdı de Kahrevengı acık renk akıntı gelıyor hormonlar yapıyormus
Ebrars Fatoaras Hatta ertesi günmüşler oluyor. Ortada akıntı etrafında sıvı akıntı şeklinde de oluyor. Hatta arkadaşların dediği gibi amniyotikmsıvı mi diye endişe ediyor insan başlarda.
Beybitooo Okyanus-1 ben sırf bu yüzden idrar kan testi yaptırdım bugun oyle bisey çıkmadı pregestandan oluyor :)
Okyanus-1 Bi de bişey sorcam doktora o anda bazı şeyleri sormayı unutuyorum kahvereingi kanama sonucu kanlı alan goruldu küçük bende ama büyüme ihtimali yada yok olup düzelme ihtimali böle bi durum yaşayan var mı
Alimer5844 Okyanus-1 Bende kanama vardı ama kese arkasında çok küçüktü önce düşük iğnesini vurdu progestani onunla birlikte hapını da kullandım hemen kesildi iğneden sonra kanama eğer küçükse ve kesede değilse kanama korkma yine de doktor daha doğrusunu söyler
Okyanus-1 Alimer5844 aynen bende de kese arkasi ve küçük boyutta doktor iğne vurmadi hali hazırda bi vajinal kanama olmadığı için mi acaba
Alimer5844 Okyanus-1 olabilir bazende tedbir amaclı vuruyolar ben vururdum demekki doktorun gerek duymamış ama sen kendini kontrol et hep