Nilsu Merhabalar, Ben beş haftalik hamileyim.Oturur pozisyonda kasık ağrım hiç geçmiyor.Çalisiyorum ve işim de masa başı.Doktorum normal dedi ama endiseleniyorum. Ayni durumu yasayan ve önerisi olan var mı?
Funnda Beninkide cok agridi butun gun agrirdi.. sol kasigim daha siddetli simdi 14 haftalik hamileyim ve 8/9 haftalikken gecti kasik agrilarim umarim seninkide gecer normal diyorlar