Selam kizlar. Ben bir kaç gün önce burya yazmistim. Sağ tarafimda bir noktada ayrım oluyor diye ve sağ kalçam çok fena agri yansıtıyor diye. Dün kanamam oldu acilen hastaneye gittim böbrek taşiymis. Çok shukur bebek iyi 🙏 varmi bir bildiğiniz? Benim gibi taşa uğrayan varmı?