catlak_anne evet herkes detaylı ultrasona girdi ama adı üstünde o da bir ultrason. Detaylı ultrasonda kız denilip kaç kişi oğlan doğurdu galiba hiç okumuyorsunuz forumlardaki yazıları. Detaylı ultrason %100 doğruluk payı olan bir ultrason değildir. Açmadığı için özel hastaneleri dolaştık farklı haftalarda belki cinsiyetini öğrenebiliriz diye toplam 9 doktor baktı 4ü erkek 5i kız dedi. O yüzden cinsiyet söyleyen doktorlara inanmıyorum sonuçta yanılabiliyolar 😄 bu arada yanılmaları kötü bir şey değil doktorluk zaten pipi görüp görmemeyle alakalı iyiliği kötülüğü ölçülebilen bir şey de değil 😊