Kızlar biz bugün 12 hafta olduk ara ara kasık ağrım oluyor birde başım ağrıyor sizlerde de oluyor mu böyle problemler🤔 başka da birşeyim yok çok şükür kusma ve mide bulantısı yok 🙏 cinsiyeti de merakla bekliyorum dün ikili tarama testimiz vardı %60 erkek %40 kız dedi doktorumuz net birşey yok daha bakalım 1 ay sonra kesinleşir artık ozaman gidicem ❤️🤲 sizlerde durumlar nasıl🍀