Oznurcevik pahalı değil benim şuan muayene olduğum doktorun tek seferlik muayenesi 200 tl orda yaşasaydım kesinlikle paket alırdım bakalım nst ler ve Doğum birde üç dört muayene olurum herhalde kaça denk gelecek.. fotoğraf çekimi de varmış Doğum pakedinde bende merak ediyorum inşallah güzel olur 😊