Aysegnl51 Kizlar simdi şeker yüklemesi yaptırıyorum. Ne kotu bi şeymiş. Yaptirdigi icin pisman olan oldu mu ? ZARARI var midir acaba doktorum ille de yapmak laizm yoksa bundan sonra seker hastasi gibi muayeneyr devam ederim dedi😑 cokta memnunum doktorumdan
Aysegnl51 Alparslnbuss ne bileyim her kafadan bi ses ya gercekten hamilelik döneminde insan kulaklarini tikamasi lazim😑
Alparslnbuss Aysegnl51 benim sadece bulantim oldu gerci hamilelil suresinde hiv gecmedi zaten sadece sekerli su veriyolar ki sekerli gidalar yiyorsunuzdur
sokomel Ben de bugün yaptırıyorum. Bi sıkıntı yaşamadım. 75 gramlık içtim, bir aç, bir içtikten sonra verdim. Bir tane daha vereceğim. Bir anormallik hissetmedim.
Bilgeninannesi Doktorunuz yaptır dediyse yaptırın demek ki önemli bir şey görmüş her test tedavi aşı ilaç bireylere göre değişiklilik gösterir. Yanınızda biri varsa ondan destek alın inşallah tek gitmemişsinizdir 😊
Aysegnl51 Bilgeninannesi bakalim sonucları bekliyorz ileriki bi seyde sorun teskil etmesin baska bi sey istemiyorm ben dayanirim da
Aysegnl51 Basak_mesut ya sekerden nefret ettm.suan seker gormek istemiuorm o sudan dolayı sadece bi de canan karatayin bi videosunu izledik pisman olduk biraz
Aysegnl51 Alparslnbuss seker tuketen biri degilim bebek kiloli oldugu icin yaptırmak istedi bende kilo sıfır
Aysegnl51 Alparslnbuss yaptırdım gayet iyi dedi sorun cikmadi cok şükür 😊 insallah ilerisinde de sıkıntı olmaz💜