Merhaba kızlar ben Doğum için çalıştığım yerden memleketime gidicem birde 32 de çalışabilir almam gerekli şuan 31+3 deyim yani 31 i doldurmuş 32 yi doldurur haldeyim. Çarşamba uygulama beni 32+0 gösterecek doldurmuş olucam. Çalışabilir alabilirim dimi ?? Uçaktada 35. Haftadan sonra raporunuz olsa dahi binemezsiniz diyor. Yani 35+ olduğun zaman hiç bi şekilde bilemiyorsun demek değil mi ?? Benim uçak biletimde ben 34+4 de olucam