Kızlar günaydın sabah kalktım 3.4 nokta kahve leke sonra önümü sildim peceteye kan geldi dedim Tm adet oldum geri uyudum Sabah 7 'di şimdi uyandım.bisey yok demiştin ya adetim 3 gün geçti dün verdim beta 2 cıktı die eğer devamı gelirse adet gelmezse yerlesme 28 yumurtlama idi