Bsk13 Merhabalar. 20 haftalık hamileyim. Detaylı ultrasonda kız bebeğimin böbreklerinde genişleme görüldü. Biri 9, diğeri 5 cm. Düzenli takip edilecek. Benimle aynı süreci yaşayan var mı? Düşüncelerinize ihtiyacım var çünkü bütün tadım kaçtı
Elif1685 Bsk13 benimde 22.haftamda detaylı ultrasonda dr farketti sağ ve sol da 4mm ekstra başka sorunu olmadığı için doğumdan sonra geçer dedi ama takipli olsun dr un dedi bir hafta sonra muayene ye gittim Kendi dr uma 3mm olmuş küçülme oluyor ama doğduktan sonra bebeğine mutlaka film çekiliyor korkacak birsey yok canım içini ferah tut
Baybgirl Bende aynı durumdayım 16 haftalıkken gördüydü doktorum bi hafta sonra çağırdı geçtiğini söyledi ama takip edeceğiz dedi geçici olabiliyormuş sadece takip edilecek sakin olmalısın direncini korumalısın yoksa bebeğin daha çok etkilenir
Kbrkrt Çoğu bebekte görülebilirmiş Doğumdan sonra geçiyormuş 39. Haftaya girdik bir tanesi 8 cm sınırda şuan dedi doğduğunda çocuk doktoruna bildiriliyormuş ona göre önlem alınıyormuş ama sıkıntı olmaz dedi bazı yerlerde gebelik şekerinden dolayı olduğunu okumuştum doktorumda kesin ondandır demedi ama hayır ondan olmazda demedi 4 aydır diyet ve spor yapıyorum şekerim kontrol altında ama Allah’ın takdiri üzülüp kafaya takmamak lazım🌸
Muhendisannee Benim oglumda da gorulmustu ama sonradan gecebiliyor demisti doktor ve gecti de. Sikmayin caninizi hemen :)
Bsk13 Nl-oguz3561 hep böyle miydi değerler. Dr fazla önemsemedi. Takip edilicek dedi. Ben beklemiyordum o yuzden canım sıkıldı şimdi daha iyiyim.
Busraemirr Haftadayım oğlumun sol böbreğinde büyüme var ve 13-15mm arası ölçüldü hep.pozisyondan dolayı bazen 13 bazen 15 çıktı.başlarda çok üzüldüm ne yapacağımı bilemedim ama şu an doğsun da bir çözümü vardır elbet düşüncesindeyim doktorum operasyon geçirebileceğini söyledi ama dermansız dert değil psikolojini bununla bozma senin yaptıklarınla ilgili de değil vicdanını da rahatsız etmesin dedi doğumu bekliyoruz.sık görülen bir bulgu diyorlar bir de okuduğum kadarıyla çok yüksek mm değil büyümeler o yüzden içinizi ferah tutun.
Bsk13 Busraemirr doğumdan sonra da geçer belki. Hiçbir şeye gerek kalmaz. Doktorlar üstlerine kalmasın diye en kötü seneryoyu soyluyorlar hep. Sağlıkla kucagınıza alın tatlı oğlunuzu
Nl-oguz3561 Bsk13 21 hafta 6 mm 6mm di 23 hafta 7mm 7 mm oldu 25 de 7mm 9mm oldu 27 haftaligiz simdi 9mm 9mm canim kiz bebek benimkide suyum iyi cocuk idrarinida yapiyo bekliyoz suan
Busraemirr Bsk13 çok teşekkür ederim Allah razı olsun evet doktorlar biraz daha farklı yaklaşıyorlar olaya.Rabbim dermansız dert vermesin kimsenin çocuğuna inşallah.
DnHazrlklar Benim kızımın doğumdan sonra fark edildi sağ böbrekte vardı 2 aylıkken öğrendik doktorumuz çok yüksek oranla küçüleceğini söyledi öyle de oldu 4 aylıkken gittiğimiz de küçülmüştü normale döndü takibi bıraktık doktor bir çok bebekte görülebileceğini söyledi merak etme canım Rabbim dermansız dert vermesin
Busraemirr Hamileliğimle ilgili hiçbir sıkıntı olmadı çok rahat geçti böbrekle ilgili durum zaten 35. Haftanın sonunda belli oldu yeniden detaylı ultrasyon yapıldı ileri seviye olduğu tespit edildi.şu an 39. Haftadayım herhangi bir şikayetim yok fakat oğlum doğduğunda ne olacak neler yaşayacağız hiçbir fikrim de yok ilk idrarını bekleyeceğiz ve ona göre karar vereceğiz dedi doktorum.