Benimcanimoglum_55 4 gün önce normal dogum yaptın ama dikişlerimin olduğu yer hâlâ aciyor ilaçlarımı kullandigim halde .. ne zamana geçer bu ağrılar oturmakta güçlük çekiyorum.. bi sıkıntı var mıdır doktora gitmeli miyim bu durum normal mi..