Kızlar merhaba. Bugün akşamüstü nişanım geldi arayıp doktora haber verdim. Hemen gel bakalım dedi. Akşam 7 gibi gittik alttan muayene etti ve 1 cm açıklığım varmış. Tahmini 2 gün içinde bebek gelir dedi. Akşamdan beri adet sancısı gibi ağrım vardı. Az önce çok sıkışmışım diye uykumdan uyandım. Yataktan doğrulurken tabi güç kullanınca birazcık altıma kaçırdım ama emin de olamadım acaba suyum mu geldi diye tereddüte düştüm. Lavaboya gittiğimde çok fazla çiş gelmedi. Şimdi sizlere sorularım : Acaba gelen suyum muydu? Suyum olsaydı ara ara gelmeye devam etmez mi? Tutamazsın diyorlar ya gelince, henüz öyle bir şey yok.
şiddetli adet sancısı gibi kasıklarıma alt karnıma ağrı giriyor ama düzenli değil, belimde ağrı hissetmiyorum, bunlar yalancı mı gerçek sancı mı?
bebek aşırı hareketli bu normal mi?
tecrübelerinize dayanarak tahminen ne zaman doğururum?