Gizemdiyarilaslan Bebeğiniz için hangi marka çamaşır deterjanı yumuşatıcı ve şampuan seçtiniz Bilgi verir misiniz 😊
GGD Gizemdiyarilaslan instagramda mühendisin oğlu diye bi hesap o hesaba bi göz at tüm ürünlerin içerikleri hakkında bilgi veriyor.
aysenur4 Gizemdiyarilaslan ynibaby deterjam be yumusatıcısı 3 lü ekonomik paketler wardi ondan aldım uygundu
Rojda35 Gizemdiyarilaslan duru granül matik toz sabun gayet memnun kaldım canım kesinlikle kıyafetlerde tortu veya deterjan kalıntısı bırakmıyo ve yumuşatıcı kullanmana gerek yok çok güzel kokuyo tavsiye ederim kullanan biri olarak 🙏☺️
pyymamm Gizemdiyarilaslan bi kokusu yok bebek deterjanı olduğu için. Yumusatıcıya da muhendisinoğlu karsı o yuzden henüz almadım kullanır mıyım bir süre bilmiyorum
Gizemdiyarilaslan pyymamm mühendisin oğlu hiçbişey beğenmemiş ki bakıyorum bakıyorum onda alkol bunda parben var felan Seba med çok istiyordum adam onuda gömmüş resmen
pyymamm Gizemdiyarilaslan eheh evet 😂😂 direk minorisi tavsiye ediyor aslında içeriği temiz bir o varmıs ama oda biraz pahalı diğerlerine kıyasla kampanyalarını takip etmeli
Gizemdiyarilaslan pyymamm nıvea seba med uni baby aklım kalmıştı aslında en çok ağır basan seba med ama adam gömmüş resmen uzak kaldım
Dtgk pyymamm siveno doğal sıvı sabunu da tavsiye ediliyor ben onu aldım fiyat olarak da uygundu. Şampuanı vücut nemlendiricisi mustela kesinlikle ☺️
Rojda35 Gizemdiyarilaslan dene canım gerçekten çok güzel bi kokusu var çamasırlarını yıkadım bütün evi kokusu sardı düşün artık canım ama yumuşatıcı kullanma Ben kullanmıyorum bebek kıyafetlerine yumusatıcı ☺️
pyymamm Gizemdiyarilaslan yumusatıcı hiç birini tavsiye etmiyor Ama deterjanda minoris sadece malesef 😟 ama ben kullanan arkadasım unıbaby tavsiye etti öyle aldım
Gizemdiyarilaslan Rojda35 bebeğin o kokusu bile yeter aslında kokusuzda olsa olur deterjanın ama sabun bi başka ya ♥️
Gizemdiyarilaslan Bilgeninannesi canım yurt dışındayım artık hangisini bulursam ama yumuşatıcıyı eledim
cinaroglusinem Gizemdiyarilaslan ben sadece duru granül kullanıyorum hem çokta güzel kokuyor. Yumuşatıcı kullanmak içime sinmedi