Pnaronoruc ısrarla canan hanım diyorsunuz ya canan hanım sundugu bilgiler yüzünden ceza almıştır kadın doğum uzmanı da degildir.. Canan hanım dedi yükleme yaptırmadım deyipfr gebeliğinin 35. Haftasınds bebegini kaybeden anneler bile canan hanıma dava açmıştır.. Biraz bilgiye yönlendiriyorum sizi.. Yüzlerce binlerce kadın doğum prof u hem fikir canan hanım hariç.. Hepsi yanlıs biliyo canan hanım dogru biliyo öyle mi yapmayın.. Tıp dan faydalanmak isterken aynı zamanda tıbbı reddetmeyin Yazın araştırın ama canan hoca yı degil konuyu başka başka hekimşerden dinleyin lütfen.. Doktorlar bile kendine gebelikte şeker yüklemesi yaptırırken siz neyden bahsediyorsunuz allah akşına.. Dr Banu Çiftçi yi takip edin instadan youtubeddn izleyin verdiği bilgileri .. Baxı seylere körü körüne inanmak sizin vicdanınız olsun bebeginizin vebalini nasıl alıyorsnz anlamıuorm.. Gebelik şekeri gebelikte oluşan ve genetiğinizde yoksa doğumdsn sonra geçen bir durumdur size banu hocsnın videolarınu atıyorum madem bizim sözlerimiz sizi aydınlatma hekimden dinleyin istedim kimse kimsenin cocugunun zarar görmesini istemez csnsn hocada csnan hoca diye savundugunuz konu umarım bi gün karşınıza cıkmaz keşke demezsiniz vebal almazsınız umarım.. doğru bilgiyi doğru bir şekilde uzmanından öğrenmek her zaman önceliğiniz olsun kendiniz ve bebeginiz icin ..
https://youtu.be/KZPCuF0Tq-k
https://youtu.be/YyacLrJFoy
https://youtu.be/fRbEv1UC-nc