Ben Eskişehirde özelde 450 tl ödedim. Doktor çok inceledi uzun uzun hatta bebeğin pozisyonundan herşeyi göremediği için 3 kez muayene etmek zorunda kaldı. Tüm organları incelerken de anlattı herşey iyi diye. Sadece kalbinde büyük bir delik gördüm kapanacağını sanmam demişti. Hamdolsun ki kapandı 🙌🏻 İnşaallah sizin de sorunsuz geçer 💕