Hatice1017 35+2 yani 36. Haftadan slm hanimlar bizimle ayni haftada olan varmi acaba??Bu hafta ne gibi degisiklikler oldu sizde.Bugun alt tarafimda degisik sancılar oldu.Birde kız bebek sancısı alt taraftan vurur diyorlar dogrumu acabaa????😊😊😊
Dmlakkayaa Hatice1017 doğuma az kaldığı için sancı olması normal canım . Benim de 35+5 adet ağrısı gibi ağrı giriyor arada bacaklarıma ve karnıma . Ama geçiyor düzensiz yani
Hatice1017 Dmlakkayaa Ayni bendede oluyor cnm😊Hayirlisiyla kucaklarimiza bir alsaydik saglikli,sıhhatli 🤲🤲🤲🙄🙄🙄🙄