Nefise87 benim ilk saat 206 2.saat 186 çıkmıştı diyetle kontrol altına aldım. 26.haftadan beri diyet yapıyorum günde 6 kez aç tok ölçüm yapıyorum. Kaçamak yapmadığım sürece şeker normal düzeyde ilerliyor. 35+4 teyim. Diyete başladığımdan beri enerjşm çok yüksek, uykularım daha kaliteli. Hamile kaldığım kilodan 1 kg fazlayım sadece. Dikkat ederseniz korkacak bir şey yok, endişe etmeyin.