Ayse00 Kızlar 4 gün önce hastaneye gittim Ve bebeğim 1950 Bana az geliyor nedense Kilosu üstelik hep kilo aldırıcı şeyler yemeye çalışıyorum sizce de Az mı kilosu?
Aslikagan Ayse00 32 hafta da 1830 civarı dedi doktor kilosu suyu iyi diyor ama, bana da zayıf gibi geliyor ama şimdi 35 olucaz tekrar gidecem bakalım merak ediyorum
Esraygtf Ayse00 benim 31 de 1900 33 de 2200dü. Şuan 37. Haftamdayım 3.200 olmus. 36 ve 37 haftalar arası cok muz yemiştim 😂 bir de günde 1 litre tam yağlı süt içiyorum. Onun haricinde normal besleniyorum ekstra bişey yok
Oguzaysel Ayse00 32+3 te 1920 gram dedi bence normal ikimizinde ultrason da yanılmalar olabiliyormuş içini ferah tut
CansuDRY Ayse00 33+3'te 2145 gr'dı. Haftasıyla uyumlu demişti doktorum. Sizin çok da geri sayılmaz. Ölçümden ölçüme değerlerde sapma da olabiliyor.
Solitoo Ayse00 canım benimde 32+6 da 2.100 dü bana da zayıf geliyordu ama doktorum haftasıyla uyumlu dedi biz burdaki bebeklerin kilosundan dolayı takıyıruz hemen hemen hepsi gelişimi önde maşallah 🧿 sağlıklı olsunlar da ama ben çok takıyorun kafama 🥺